یادمه اول محرم،آقا میثم خان این شعر رو برام فرستاده بودند

"شب اول محرم نوکر تو آرزوشه

با دستای یه پیرغلامت پیرهن سیاه بپوشه

سلام بر پرچم و علم

سلام بر شعر محتشم

سلام بر محرم"

...

وحالا اربعین هم گذشت...

 

سفره ی اباعبدالله با تمام برکات وخوبیهایش برچیده شد ،والآن باید ترازوهایمان را به کار بیاندازیم  ،آیابهتر شدیم یا که هنوز همانیم که قبل از محرم بوده ایم؟ان شالله امام حسین (ع) دستی روی سر و وضع ما کشیده باشند و توفیق تغییر را بهمون داده باشند البته همه به توفیق برنمی گردد به خواست واراده ما هم مربوط است.این که می خواهیم تغییر کنیم یا نه؟می خواهیم آدم شویم یا نه؟

از آخر مجلس داد می زنند حاج محمود فُل فُل شده از منبر بیا پایین ،اعصابمون رو خرد کردی.97.gif

شعور ندارند که نمی فهمند فرماندهی داره صحبت می کنه.

به هرحال ان شاالله بتوانیم بشویم آنچه که باید...!

عاشورای امسال ،با بچه های گل هیئت محبان اهلبیت (ع)پرزدیم.البته سالهای قبل هم بودیم اما امسال بیشتر.که این عزیزان لطف کردند ویکی از تیشرت های مزین شده به نام حضرت فاطمه (س)رو هدیه کردند به حقیر.

جادارد از همین تربیون ازشون تشکر کنم.

 

 

به آقامحمدرضا (همون از ما بهترون)قول داده بودم که یه تیکه از مداحی محرم با صدای خش دار نخراشیده ام را  روبزارم تو وبلاگ وقت نشد تا امشب ،اینم برا آقا محمدرضا،(باید یاداوری کنم که صدا رو حاج حسین ضبط کرده ،چه جوری ؟الآن برات می گم :گوشی روتو حالت ضبط لای شال پیچیده ،شال رو تو جیب کاپشن گذاشته،دیگه نمیگم کاپشن رو کجا گذاشته بود. .نه خدایی می خوای کیفیت بهتر از این بشه؟البته خودمانیم مبتدی هستم ،واعتراف می کنم که صدای نکره و زمختی دارم به هرحال ان شاالله یار پسند...!)

 

 

 حرفی دیگر نمی ماند جز این که فردا جمعه است ،

سلامتی و شادی قلب نازنین امام زمان(عج)وتعجیل در فرجشان صلوات .