این سینی چایی هم  نقدیم به بر و بچ عزیز خاکریز  . نترسید با پول حلال دانلود کردم .
 اخه امسال یکی بود تو هیئتا چایی نمیخورد . مونده بود من که سوسولم ، تو روضه با این لیوانای ... بر میدارم میخورم .گف واقعن خودتی!!! بهش گفتم چرا نمیخوری ؟ گف اخه ... اخه بعضیا مالشون ... گفتم هــــــــــــــــــــــــــیس  دیگه این حرفو نزنیا .. هر چی منسوب به حضرت بشه تزکیه میشه . اون بالا رو ریال ریالی که برا معنویت میره حساب کردند . اصلا ادم سراغ دارم میلیاردر لایق یه بسته قندم نمیشه که هدیه کنه بعضیا دانشجو هستن ولی به اندازه وسعشون شریک میشن . ادمم سراغ دارم نزول خور ولی ده شب توفیق پیدا کرده روضه میگیره . بهش گفتم برو برو که واحد کربلاتو درست نگذروندی . به قول ایت الله العظمی بهجة (ره) میفرمودند در دستگاه امام حسین ما چیزی نمیتونیم بگیم . اصلا خبرایی هست اون بالا 

با مدعی مگوئید اسرار عشق و  مستی 
تا بـــــی خبر بمیرد در درد خود پـــرستی