سلام.
از همین تریبون استفاده مینمایم 
 وبرائت وبیزاری وانزجار ونفرت خودم را نسبت به حاج اصغر رزماور اعلان مینمایم
ولازم به ذکر است که بگویم با این بشر مرا سرّ و رازی نمی باشد .
آخه مرد ناحسابی ،
بی فرهنگ
فل فل شده
ای بوووووووووق
توخجالت نمی کشی قول میدی ،به توهم میشه گفت:مرررررررررد!
 
اگه من بلیط گرفته بودم که دیگه درب وداغونت می کردم2i8d4ao.gif
آدم وقتی برنامه رو میخواد تغییر بده یه زنگی میزنه،سرخود کل برنامه رو به هم ریختی !
باکلی از بچه ها قرار گذاشته بودم.Ghelyon.gif
عجبا....
فعلا کاری که میکنی اینه که این طرفا پیدات نشه 
به بچه ها سپردم اگه دیدنت سرتو برام بیارن
یعنی یه جورایی برا سرت صله میدم
حواست جمع باشه
البته شما دیگه رفتی که رفتی !
حاج محمود  سیخی چنده؟
خوابگاه و..کجا بودن؟
ولی در مجموع دوستت داریم هرجاکه هستی در پناه حضرت حق موفق باشی sm(10).gif
ولی دعا کن تو شهر گیرت نیارم که...nw (18).gif
شاعر میگه:

   تا باغ ما داشت انگور گلی

     نام ما خان بود و آجعفرقلی

     تا باغ ما خالی از انگورشد

    نام ما برگشت جعفر کور شد

یاعلی4kerim.gif