آقا روز عیده ها 

شما چرا اینقدر خشک و بی احساسید

یه خرده دست ،پا والخsm(44).gif

شله...شله

باریک الله

بفرمایید شیرینیGhelyon.gif

حتما بایدتک تک تعارف کنم

از بزرگتر ها شروع می کنم:

حاج حمید،حاج حسین،اقا جوادگل ،حاج اصغر

محمدرضاخان عزیز(محمدرضا بچه های خوابگاه علی الخصوص میلاد ،علی ایذه 1و2رو هم دعوت کن،آقای شیری فراموش نشن :)

آقا میثم خان

وهمه ی عزیزانی که حاج محمود بر گردنشون حق داره(خودشیفته هم خودتی)

خلاصه بفرمایید!

ویه ذره شعور ومعرفت پیدا کنید بد نیست براتون.

ازکل لیست مخاطبینمون سه نفر پیام تبریک عید گفتن بقیه یعنی شلغم اند(البته با عرض پوزش)

البته من روزی رو می بینم که تو خیابون دارم میرم یکی از شما دست یه خانوم رو گرفته دوتام بچه دنبالشون می دوه

میام جلو بهتون میگم اینا کی اند

می گین چند ساله ازدواج کردم اینام بچه هام اند 

ای دل غافل 

بی معرفتا یه پیام کوتاه مگه چقدر قیمتشه؟


متن پیام حاج علی یکی از بچه های گل خوابگاه از توابع اصفهونه ولی خلق وخوش اصفهانی نیستا:


به مسلخ کشیدن نفس و به معراج بردن عشق بر شما مبارک

امیدوارم فردا غمهایتان قربان شادیهایتان گردد

عید قربان مبارک 

التماس دعا


جواب حاج محمود با تاخیر:

سلام علی آقا.چاکرم

عید شما هم مبارک 

یاعلی


توجه توجه:پیامک دوم نمیزارم براتون بد آموزی داره biti.gif

پیامک سوم هم مخاطب خاصه که مورد منکراتی داره