غالبا بچه های حاج محمود وکلن بچه حزب الهی هامون میان میگن که دلمون گرفته ودلتنگیم والخ..

وهمیشه خدا این دلتنگی رو به معنویات ربط ندیم خواهشا ، بعد که حالمون خوب نشد بگیم شهدا وائمه و...کاری از دستشون برنیومد ومن بااین حال که تا حالا گلزار شهدا بودم حالم خوب نشده وفلان وفیسال!!!

درسته من گفتم دلت گرفت برو گلزار و...اماداداش من

گاهی باید رجوع کنی درونت واون تناقضات درونی رو با خودت صاف وصوف کنی برادر من

  همیشه منبع دلتنگی ها ،دل گرفتگی ها وبغض ها ریشه ی معنوی ومذهبی ندارد 
که با رفتن به گلزار شهدا واماکن متبرکه وزیارتگاه ترمیم ورفع شود 
بلکه گاهی اوقات ریشه در بی نظمی در امور،عدم رضایت از خویشتن،عدم دستیابی به خواسته ها،کم کاری وتنبلی که نتیجه آن ناامیدی در کار ونرسیدن به آن چیزی که موردانتظارمان بوده است می باشد که با یک برنامه ریزی دقیق ومنسجم ان شالله رفع می گردد.

التماس دعای ویژه .